HTML

ZöldGöd

Ez a blog az lmpgod.blog.hu folytatása. Kiléptem az LMP-ből, de továbbra is szeretnék hírt adni a gödi önkormányzati (és egyéb közéleti) eseményekről, ezért hoztam létre. Továbbra is elérhető vagyok a hlavacsjudit kukac t-online pont hu-n, és a 30 7081802 telefonszámon.

Friss topikok

  • Hlavács Judit: Kedves Ildikó! Nagyon örülök a hozzászólásodnak. Sajnos (vagy hálistennek?) istálló-ügyben egyelő... (2013.11.26. 15:05) Mi lesz veled, Kincsem?
  • Hlavács Judit: A mai (június 26-i) rendes testületi ülésen eltöröltetett egy szabályozási vonal a Jegenye utcában... (2013.06.26. 13:23) HÉSZ - avagy Homály És Szabálytalanság

Újrakezdés

2013.02.19. 12:51 :: Hlavács Judit

Ez itt egy beköszöntő-féle - mivel kiléptem az LMP-ből, itt folytatom a beszámolót a gödi képviselői munkámról, valamint egyéb, közérdeklődésre számot tartó dolgaimról.
Tudnék, de nem akarok arról siránkozni, miért nem lehetett más az LMP - a hangoztatott célokkal egyetértenék, én ma is ugyanolyan fontosnak tartom, hogy normális vita legyen bal- és jobb között, hogy közös utunk irányáról minden fél számára vállalható kompromisszumot kössünk, hogy együtt dolgozzuk fel a múltat és tervezzük el a jövőt, hogy igazságosabb és jókedvűbb társadalomban éljünk, és hogy élhető bolygót hagyjunk gyerekeinkre, unokáinkra. Aktuálpolitikailag meg váltsuk le az Orbán-kormányt, de ne a régi rosszat hozzuk vissza a mostani rossz helyett.
Megkérdeztem embereket, akik sokat segítettek 2010-ben: körzeti képviselőjelöltek voltak, kopogtatócédulát gyűjtöttek, plakátoltak, programot írtak vagy csak szimpatizáltak, hogy szerintük mit kéne tennem - már csak azért is jó volt ez, mert így rákényszerítettem őket, hogy valami véleményt mondjanak az eddigi munkámról. Szerénységből nem idézek :). Az eredmény, hogy folytatom a képviselőséget, amíg a mandátumom tart, aztán majd meglátjuk, hogyan tovább. Sokan örültek a Párbeszéd Magyarországért megalakulásának - én is szurkolok nekik - de csalódottabb, és talán már bölcsebb vagyok annál, hogy most belépjek egy másik pártba, még akkor is, ha az az érzésem, talán ez a másik inkább az igazi.
2008 végén a Gödi Körkép akkori főszerkesztője egy levelezőlistás vitában megkérdezte tőlem, ha ennyit okoskodok, miért nem választatom meg magam képviselőnek, és csinálom jobban? Azt válaszoltam, eszem ágában sincs politikussá válni, van nekem rendes szakmám, egyébként is inkább a Körkép főszerkesztője szeretnék lenni, ha gödi közéleti szerepre vágyom :) Fél év múlva kopogtatócédulákat gyűjtöttem az LMP-nek, másfél év múlva meg azon kaptam magam, hogy önkormányzati képviselőjelölt vagyok. Úgyhogy most nem teszek elhamarkodott kijelentéseket a terveimmel kapcsolatosan...

Szólj hozzá!

Címkék: beköszöntő LMP PM

A bejegyzés trackback címe:

https://zoldgod.blog.hu/api/trackback/id/tr85061036

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása